Thursday, January 28, 2010

Untitled Entry


ahoi. lama siott tak update! terlalu lama.
busy sangat study agaknya. final pun dah dekat ni. haihh.
final dah dekat, final dah dekat. tapi kau tak sentuh sentuh jugak buku tu.
asyik dengan PSP je. apa la nak jadi dengan kau ni arep.
tapi takpe, at least aku ada usaha nak study.
bukan macam orang lain tuu. sibuk main DOTA je ( betul ke aku eja ni? ).
tunggu masa je aku nak study tu. sabar la ye?


tapi yang penting sekarang ni, aku kena habiskan tengok MY GIRL dulu. best doh cerita tuu. (ye ye. arep jiwang. luahkan saje, kawan kawan. ) haha.
alaaa bukan salah pun aku tengok cerita Korea kan?
daripada menonton redtube la, yazum la, youjizz la segala macam haram tu, baik tengok cerita Korea ni. hah. ( kau ade alasan yang kukuh arep. tahniah. )
ala bukan apa, cantik laa Ju Yoo Rin tu. susah aku nk lupa muka dia.
( oh ariff, why are you being such a pervert huh? ) -.-"



cantik kan dia? hee.
ha, by the way on the way gerard way,
my lovelife have been pretty much great nowadays. hee. *blushblush*
just wait dear. one day, the world will be ours.


hey hey. korang tau tak? The Rev da takde. kesian dia. muda lagi doh. ;(
bila dengar lagu Avenged Sevenfold, bulu roma aku meremang dengar bunyi dram dia.
hebat gila. dia macam ada 10 tangan. rugi betul dia dah takde. haihh.


emm, dah tak tau nak cerita apa lagi. ha! haziq dah ade blog. haha. dia baru pos beberapa entri. try la baca eh. (weh aku tolong promote blog kau. ) cakap aku tough cepat. hahah.


ha, maaf lah kalau lama sangat tak update blog ni eh. betul betul takde masa nak online doh.
dah lah broadband pun kena mengemis kat orang. susah betul hidup ni.
haihh. kan bagus kalau aku Seol Gong Chan.
( haha gila kuat kau terpengaruh dengan cerita tu arep oii. )


dah lah. tak boleh tulis banyak banyak. nanti makin merepek.
jumpa lagi di hari dan waktu yang sama. babai.


:)


No comments:

Post a Comment