Sunday, August 30, 2009

hei, ini entri baru.

weyh.
hari ni dah brape hari ha puasa?
aku tk kira la pulak.
adui.
tp yg penting,lg 2 minggu nk RAYA.
hee.

*bodoh arep. puase tk nk kire,raye kau kire pulak.

ha,btw.
esok aku da balik muadzam.
aku drive!aku drive woi!
harharhar.
even kereta kancil je,aku tk kesah.
asal kan ade kereta.
lps ni aku tk perlu risau pasal bas lagi.

*tp kena risau pasal tambang minyak yang aku kena kutip dari kawan2 nanti. HARHARHAR.saje aku highlight word tu. biar ade yg paham2 sendiri je nanti. ;DD

oh yes, tak lame lg birthday NURUL!
16 SEPTEMBER 2009.
beliau da mintak hadiah.
tak malu kan beliau tu?
haha.
tp dgn bantuan aini,aku da blikan apa yang dia nak tu.
hee.
thanks aini!
ciss mesti dia bangga gila nama dia besar2 kt sini. haha.

ha,td aku jumpa satu bnde yg baru.
pinkly smooth!
band yg diasaskan oleh the rev & synyster gates dari avenged sevenfold.
haha.
cool gila babi hutan la band ni.
pastu,dengan satu lagi band name dia lacuna coil.
best jugak la.
btambah la koleksi band-band pelik dlm w850i aku.
hoho.

weh, dah dah.
nak tido.
kejap lagi nak sahur da.
pastu kejap je da buka.
masa berlalu terlalu pantas.
haha.

goodnight dunia,goodnight dear.
;)

No comments:

Post a Comment